zaterdag 3 april 2010

Zip it

Finally, testweek is over! It's such a relief to have time for everything again. Yesterday I saw the movie Remember Me with my friends. I was blown away, it was so beautiful. Tonight I'm gonna spend some time with my friends again, but for now I planned nothing. I really needed a lazy day like this one!





What I was wearing:  White blouse - Bershka, Jeans shorts - Topshop, Zip wedges - H&M, Bag - Zara

The only thing I did today was going to a shoppingmal with my mom, we had to buy some easter stuff for the family. I took the oppurtunity to buy some new nailpolish:



Dark green - Essence, Orange / red - Hema

14 opmerkingen:

  1. mooi! die sandaaltjes zijn echt leuk! veel plezier vanavond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je ziet er leuk uit Co (;
    vanaaaaavond<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit. Die short staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je wedges zo leuk! en goed gecombineerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van je schoenen!
    xoxo Rikst.

    * VISIT MY BLOG *
    www.stylishfashionable.blogspot.cm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Ik vind je shortje en je tas vooral erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit!
    Dat shortje & die schoenen zijn echt geweldig!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wow, i love that short! i'm scearching for one soo long! I WANT! love the look

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your style, ik volg je zeker !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de shorts echt geweldig, echt heel mooi !
    x Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great outfit! It suits you well!

    VC

    visit & join
    WWW.DONLIKEFASHION.TK

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message, I hope to see you soon again!